1 månad med min älskling


Älskling den här månaden har varit den bästa i mitt liv.
Du har alltid funnits här för mig.
Jag är så jävla glad över att det är vi 2.
Det finns ingen bättre kille än dig och du är bara min.
Alla dagar med dig har varit helt perfekta, alla minnen är oförglömliga.
Du behandlar mig på ett sätt som ingen annan har gjort.
Du har störst plats i mitt hjärta och det har du haft väldigt länge nu.
Det finns ingen som har en sån vacker insida och utsida som dig.
Du gör alltid leendet på mina läppar och du gör mig lycklig.
Jag skulle kunna skriva hur många sidor som helst om dig men
kommer aldrig kunna beskriva med ord vad jag känner för dig.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta Adam Johansson <3

Kommentarer
Postat av: maria

grattis :D<3

2009-12-24 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0