GOD JUL

Heej, nu är det äntligen julafton!
Fick lite julklappar imorse, öppna julklappen från min älskling och det var ett jättefint silverhalsband med ett hjärta på. Älskar det!
Fick ett silverarmband av mamma och pappa som var också var såå fint.
Sedan fick jag lite godis och en scarf.
Bilder på det lägger jag upp när jag kommer hem.
Mamma och pappa fick sina julklappar av mig också, dom blev super nöjda.

Nu har jag ätit frukost och duschat. Tog nyss på mig min julklänningen. Det är bara en enkel röd sidenklänning.
Nu ska jag fixa klart mig, ska måla naglarna röda, locka mitt hår lite och sånt.
Skriver senare om jag hinner, puss
Förresten GOD JUL PÅ ER!

Inga bra bilder men det får duga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0