Haft lilljul med Maria och nu är jag hemma

Heej, efter skolan tog jag bussen till Maria. Vi hade lilljulafton idag.
Jag fick 2 fina nagellack, en kräm som gör håret rent och fräscht,ett läppglans that i love!
Tack sötnos för julklappen. Blev jätteglad för den.
Till Maria hade jag köpt 2 olika nagellack, en svart ögonskugga som hon hade tjatat om, en fint läppglans.

Efter det åkte vi till haninge centrum och köpte julklappar till våra föräldrar, köpte bästa julklapparna till mina föräldrar. Vi hade skit kul tillsammans som vi alltid har när vi ses.
Sedan åkte jag hem för jag blev väldigt trött,

Nu när jag är hemma har jag ätit och slagit in julklappar. Är inget proffs på att slå in julklappar, men det får duga. Dom kommer ändå bara rivas upp så. Hahah





Det jag fick av Maria i julklapp.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0