hemma igen!

Heej, dålig uppdatering.. I know
Men har faktiskt inte haft tid att skriva, även jag kan vara upptagen ibland ;)

Igår var jag hos min moster i Timrå eftersom jag hade sovit där. Min familj kom dit på eftermiddagen och fika och sånt.
Sedan runt 7 tiden åkte vi hem till min mormor igen, där sov jag sista natten.
Där åt vi middag, sedan titta på tvn och tjocka i oss chips och julmust.
Dom senaste dagarna känns det som att jag bara har ätit.. och ätit.. och ätit.. och ätit lite till.
Känner mig som en riktig köttbulle nu men det är okej att känna så på juldagarna, det hör till tycker jag.

Idag klev jag upp runt halv 10 tiden, då var det bara att packa och dra på sig mjukisdressen.
Sedan åt vi frukost, sa hejdå till mormor och morfar, packade in allt i bilen och körde mot Stockholm igen.
Bilen resan kändes som att den gick galet snabbt.. Satt och titta ut genom fönstret och all snö och skog såg så vackert ut. Såklart somnade jag en stund också.. hahah inte ovanligt när det gäller mig. Brukar somna i bilen.

Tiden jag har varit hemma har jag ätit middag och nu tittar jag på tvn, det finns inte mycket att titta på..
Ska se en skräckis senare ikväll.
Skriver senare om jag hinner, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0