Hemma

Heej, kom hem för en stund.
Jag har varit i Handen Centrum och gått runt i affärer med Maria sötnos. Sedan satt vi och tog en fika och prata om lite privata saker.
Det var så längesen jag träffade henne.
Det är väldigt sällan vi båda har tid att träffas nu för tiden.. Det blir extra kul när vi ses iallafall!
Jag köpte idag min julklapp till Adam och det är en big secret vad det är!
Jag vet att han verkligen vill veta vad det är men jag tänker inte skvallra utan han får vänta till julafton. Jag köpte julklappen tidigt men visste vad jag skulle ge honom så kunde inte vänta på att köpa den.

Nu ska jag byta om för gymmet och efter jag har gymmat ska jag sola. Måste verkligen sätta igång med solningen nu!
Skriver ikväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0