Inte haft tid

Heej, jag vet att jag inte skrivit så mycket.
Igår åkte jag till stan och träffa Maria. Vi sprang runt ock trängdes med allt folk på rean. Det är helt galet hur folk knuffar varandra och springer nästan för att hitta saker på rean. Jag blev bara trött av att titta på alla.
Det slutade med att jag köpte en svart t-shirt, lila spetströja från gina, massa underkläder från hm.
Innan vi åkte hem gick vi in på 7 eleven och köpte en Cafe cooler. När vi satt och drack dom när vi vänta på tåget fick vi största flashbacks. Under sommaren när vi tog 12 tåget på kvällarna så köpte vi alltid en Cafe cooler när vi vänta på tåget. Visst det är inte nyttig.. Men som att man alltid måste vara nyttig..?
Iallafall jag och Maria hade jätte kul och saknar när vi sågs oftare.

När jag kom hem så var det bara för mig att byta om och sedan skulle jag och min familj äta middag hos min farmor.
Vi stannade där till 10 tiden, när vi kom hem spelade vi Wii som min lillebror hade fått i julklapp.
Runt kl 12 slutade vi spela och vi titta på en skräckfilm som var skit läskig men dåligt slut...

Idag har jag verkligen sovit ut.. Det var så skönt!
Jag har städat mitt rum (det behövdes),  jag åkte till gymmet sedan och det var så skönt att gymma.
Jag mår mycket bättre av att gymma och kändes att det var dags att röra lite på sig efter allt jag har tryckt i mig under julen.
Just nu gör jag inte så mycket, tänkte måla naglarna och fixa mig lite för kvällen. Sedan blir det väl filmtime.
Puss




Kommentarer
Postat av: maria

håller med dig, saknar när vi sågs oftare. får ta o ses lite mer nu på lovet? <3

2009-12-30 @ 00:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0