Jobbig dag

Heej, sov inte så bra inatt, vaknade flera gånger. Klev upp kl 10 och åt frukost. Sedan pluggade jag och gjorde klart inlämnings uppgifter. Sedan duschade jag.
Min moster och hennes kom inatt och då satt jag och pratade men min moster en stund innan dom åkte.
Då åkte jag och mamma och köpte skor till mig. Hade inga som höll för snön så köpte nya så att jag inte fryser fötterna av mig.
Skorna var helt okej, köpte 2 par stövlar.
När vi kom hem åt vi middag och sen kom farmor ner med julklapparna som vi ska ta med oss när vi åker till mormor på julafton.
Sedan satt vi och fika med farmor och pratade lite. När hon hade gått fortsatte jag att plugga vidare men nu är jag äntligen klar med allt!
Känns så skönt att allt är klar nu.
Skriver senare, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0