Juldagen

Heej, just nu sitter jag och gör inget. Fick precis igång internet. Vet inte hur jag skulle kunnat överlevt utan att ha internet.
Jag har inte gjort något idag förutom att duschat, klätt på mig, ätit och tittat på tvn.. Jag är så uttråkad..

Kunde inte skriva igår för hade inget internet. Julafton var rätt så tråkig.. Jag glömmer alltid bort hur julafton egentligen är..
Det roligaste på julafton var julklapparna, fick allt jag önskade mig och lite till.
Jag fick :
  • Digitalkamera
  • Ett databord som är som en kudde, så att man kan sitta i sängen med datan.
  • En mjukisdress, men den var rosa. Aja det får duga, det var en fin rosafärg så jag klagar inte för den var super mysig.
  • Bruno Banani parfymen
  • Ett till silverhalsband
  • Pengar
  • Presentkort
  • Godis
  • Bodylotion och Bodywash
  • Ansiktskrämer
  • Tights
  • Bluetooth headset
Jag har säkert glömt att skriva upp vissa saker och så fick jag saker på morgonen som jag redan har skrivit.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske åker till min moster och sover över där. Hon kommer ringa när hon har slutat jobba så får jag se hur jag gör.
Det är så sällan jag träffar henne för att senast jag var i Sundsvall var för 2 år sedan.
Men nu har jag inte mycket mer att skriva för det händer inte speciellt mycket här..
Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0