Min helg

Fredags: Min kille mötte mig efter skolan så var vi hemma hos mig hela kvällen. Det var verkligen underbart. Vi pratade verkligen om allting och det är så skönt att vi kan göra det med varandra.
Jag tittade på idol också, Tove åkte tyvärr ut. Ville se Tove och Erik i finalen.


Bye bye Tove

Lördags: Jag försov mig och hann inte gymma på morgonen. Jag duschade och fixade i ordning mig istället.
Sedan åkte jag till handen centrum och shoppa lite med mamma. Blev lite nya fräscha saker.
På kvällen hyrde vi film och så blev det en mysigkväll hemma med mamma.

Söndags: Då åkte jag till Tumba och var med min kille hela dagen. Det har blivit mest att jag åker hem till honom på söndagar men det blir ändring på det, jag får börja åka dit oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0