Min söndag

Heej, nu är jag helt slut..
Min dag började med att jag vaknade med min underbara älskling bredvid mig. Jag var lite elak som väckte honom men jag var bara tvungen. Thihi
Han var tvungen att åka ifrån mig tidigt idag för han hade som vanligt innebandy match.. Som han alltid har på helgerna. Men det överlever jag.
Han fixade frukosten medan jag fixade mig, så söt som han är! Jag följde med honom till tåget och sedan åka han..

Då mötte jag upp min familj och då åkte vi hem och fika. Under tiden tittade vi på en gullig film som heter Efter det var jag tvungen att att läsa igenom Twilight 2 boken som heter "när jag hör din röst". Ska göra en bokrecension om den så måste läsa klart den.
Fast har sett filmen. Filmen är precis som boken så det går snabbt att läsa igenom. Mitt i läsningen blev det middag, det var lasagne och det var jättegott.

Nu sitter jag och tittar på filmen "skicka vidare" på 5:an. Kommer nog att gå och lägga mig snart.
Känns helt knas att det är Lucia idag och tredje advent, tiden går snabbare och snabbare. Vilket är skönt.
Får se om jag orkar skriva ett till inlägg ikväll. Puss




Julen börjar närma sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0