Naglar

Jag älskar att fixa mina naglar, tycker om att pyssla om sig själv. Låter som en egoist nu.. det är jag verkligen inte.

Fransk manikyr är alltid snyggt och fräscht. Lösnaglar är praktiskt och håller sig snyggare en längre tid men om man inte har råd att fylla på dom hela tiden, då är det billigare att köpa ett manikyr set så att man kan fixa naglarna själv.
Jag har ett manikyr set som jag fick i somras när jag fyllde år. Jag använder det ibland, eftersom jag vet hur man gör så ser det ganska proffsigt ut. Jag brukar mest gå och fixa lösnaglar på sommaren.
Självklart är det snyggt med detaljer på naglarna också. Man gör naglarna mer personliga då.

Nagellack eller inte?
Jag tycker det är fint med nagellack och det ser fräscht ut.
Om man har lösnaglar då kan man måla dom med någon härlig färg.
Färger : Rosa och röda färger tycker jag är snyggt året om. Rosa är riktigt snyggt på sommaren när man är brun.
Lila,plommonröd och andra mörka färger färger passar på hösten, för det känns som det hör till höstvädret att ha lite mörkare färger då.
Ljusa färger som ljusrosa, vit och andra passar också året om.
Fast det här är mina åsikter, mina åsikter kommer alltid ändras. Men såhär tycker jag just nu.
Ni kanske tycker det är fult med vissa färger men att ha lila naglar den här hösten har blivit en trend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0