Packat klart nu

Heej, nu har jag packat klart, åker imorgon till min släkt i Sundsvall. Firar julafton där, det blir nog mysigt.
Har packat klart nu, det tog tid. För jag har alltid beslutsångest över vad jag ska ha med mig, så det blir att jag alltid packar för mycket. Packar typ för en hel vecka när jag ska vara där över någon dag och så glömmer jag alltid saker jag ska ta med mig.

Min älskling kom hem till mig idag, det var super mysigt. Vi myste sönder varandra. Kommer sakna han nu...
Även fast det bara är en vecka tills nästa gång vi ses. Jag fick hans julklapp idag, men jag får inte öppna den.
Får typ panik för vill bara slita upp julklappen! Men jag får vänta tills julafton..

Nu ska jag duscha och sedan är det sängen! Godnatt, puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0