Planerna för helgen försvann

Heej, nu är det så att mina planer för imorgon sprack. Fick ett sms av Maria nyss där hon skrev att hon inte kunde ses för att hon skulle träffa sin kille. Imorgon var den enda dagen dom kunde ses innan han åker till Portugal över jul så jag förstår henne. Men då blir det så att jag blir utan planer för imorgon... INTE OKEJ.

Lördag är jag inte säker på vad jag ska göra än.. Har inte bestämt mig riktigt..
Har 2 alternativ: 1. Vara med pojkvännen.
2. Åka med mina föräldrar på "julfest" och träffa en barndomsvän som jag inte har träffat på 5 år.. Jag tror det är för att vi var för olika på slutet.

Jag får väl hoppas att den här helgen blir bra. Just nu känns det som att allt kommer bli knas och jag kommer få sitta hemma istället..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0