Skolavslutningen

Hej, nu har jag äntligen slutat skolan och det är så skönt! Är jävligt glad för att jag har slutat,
Det var en julshow i aulan som inte var så bra..
Sen var man tvungen att säga hejdå till alla, som var jobbigt men jag överlever.

Efter skolavslutningen bytte jag och Natta julklappar med varandra.
Jag slet upp julklappen och jag fick en rosa miniplattång! Jag blev riktigt glad. Tack natta <3

Sedan gjorde Natta världens roligaste grej i Älvsjö.. Hon skulle titta när bussen gick. Jag och Elin stod på varsin sida om henne en liten bit ifrån henne.
Sedan började hon berätta när bussen gick. När hon inte fick något svar vände hon sig om så stod det en kille bakom henne och tittade ner på henne. (han var väldigt lång)
Jag och Elin dog av garv.. och Natta skämdes som fan. Där hade hon stått och pratat med en kille istället och hon trodde att det var Elin som stod bakom henne. Hahhaha
Ni kanske tyckte att det här inte lät så kul som det var.. Man måste varit med om det för att tyckt att det var riktigt kul.


Söta miniplattången jag fick av Natta





Kommentarer
Postat av: Natta

Asså ja skämms fortfarande!! så jävla pinsamt.. fast de vore liks mindre pinsamt om han inte gått i vår skola.. Men nu gjorde han de!!!! HEMSKT HEMSKT HEMSKT

<3<3

2009-12-22 @ 17:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0