Today is a good day

Heej, är fortfarande på så bra humör! Har varit med min älskling hela dagen, han har varit så söt mot mig hela dagen!
Kan inte sluta le när jag är med honom. Har typ suttit och skrattat hela dagen med honom.
Men sedan lämnade jag min älskling hemma hos mig medan jag åkte och klippte mig.
Nu är mitt hår fräscht igen!
När jag kom hem så krama han sönder mig för han hade saknat mig så mkt och så tyckte han att mitt hår blev jättefint.

Runt kl 8 lämnade jag honom vid bussen och så gick jag hem. Även fast det inte är långt hem från bussen så frös jag ihjäl, det är runt 6-7 minus ute nu.
Sitter och tittar på Grey´s anatomy just nu.
Älskling kommer ringa mig snart så ska borsta tänderna nu, GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0