23/11-09 <3

Jag kommer aldrig glömma den här dagen. 
Jag kommer aldrig glömma några minnen med oss och det kommer fler oförglömliga minnen med dig.
Du ska bara veta hur mkt du betyder för mig. 
Vi har nästan varit vid varandras sida i 2 år nu, du har alltid funnits här när jag har behövt dig. 
Det är du som får mig att skratta och le.
Om jag verkligen tänker efter så vet jag inte vad jag hade gjort utan dig dom här åren. 
I mina ögon är du finast, jag finns här för dig genom allt, jag kommer aldrig lämna din sida. För det har jag aldrig gjort och det kmr jag aldrig att göra. 
Jag saknar dig på bara en dag, jag vet att vi inte kan träffas jämt även fast jag vill det. Men vi ses ju så ofta vi kan.
Du har hela mitt hjärta och det har du haft i ett tag nu. 
Släpper dig inte, det lovar jag dig <3 
Du gör mig lycklig, du får mig att känna mig älskad och vacker på ett sätt ingen har fått mig att känna. 
Jag kan inte beskriva hur mkt jag älskar dig med några rader här, men jag vill att alla ska se hur mkt jag älskar dig.
Jag älskar dig min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0