Back

Heej, har inte hunnit skriva på hela dagen för har varit väldigt upptagen. 
Vaknade imorse och typ kolla på en film och relaxa för jag visste inte vad jag skulle göra. 
Sedan ringer Maria mig och frågar om vi ska åka och titta på bio. 
Så jag åkte in till stan och gick och åt med Maria, sedan tittade vi på bio och såg Paranormal activity, den var såååå himla läskig! 
Jag och Maria höll på att dö när vi satt där, vi tryckte ihop oss och använda jackorna för att hålla iför ögonen. 
Lite pinsamt eftersom vi var typ dom enda som tyckte att den var läskig. Men det var den! 
Rekommenderar att se den men om du är mörkrädd så ska du inte se den! 
Nu är jag och Maria äntligen hemma och vi tänkte se en annan skräckfilm och skrämma upp oss lite mer. 
Skriver ikväll om jag orkar, puss
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0