Fredag!!

Heej , har inte tid att skriva så mkt för att ganska bråttom, lite stress på den här fredagen!
Nu har jag precis kommit hem och ska fixa i ordning mig lite snabbt för ska hinna med 18.10 tåget från västerhaninge.
Har varit i skolan och vi var på historiska museumet och blev guidade.
Sedan drog hela klassen till Frida och hämtade våra kakor som vi ska sälja!
Jag och några tjejer i min klass ska gå ut och äta i stan för Ana-Maria i min klass åker bort i 2 månader så det är en avskedsgrej för henne.
Ska bli skit kul, tar med min kameran så det blir lite pictures!

Kommentarer
Postat av: stina

sv: TACK! :D<3

2009-11-27 @ 17:47:36
URL: http://stinapetterssons.blogg.se/
Postat av: Adam

Hoppas ni får en trevlig kväll min bebis<3:)

2009-11-27 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0