Tisdag, min dag

Heej tänkte försöka berätta om min dag lite kort. 
Min dag började kl 6 på morgonen, väldigt segt.. 
Min första lektion började kl 8 och jag skulle sluta så himla sent idag men som tur slutade jag tidigare. 
Jag hade lunchrast i 2 timmar och då gick jag och Sara och åt på Tacobar tsm. 
Vi satt typ och prata om allt möjligt och tiden bara försvann.
Jag : Jag har inget att lägga upp på bloggen
Sara : Men ta kort på maten och lägg upp det på bloggen som alla "kända bloggare" HAHA 
Jag : Joo jag får väl göra det haha
Så jag tog Saras "råd" och lägger upp en bild på maten.
Maten var väldigt god eller så var det vi som var väldigt hungriga, jag vet att jag har sämst kamera på min mobil.

Efter skolan åkte jag hem för att plugga men det blev ist att jag pratade i mobilen och sedan somnade jag. 
Jag vaknade igen halv 9 och helt nyvaken virra jag runt i huset för jag trodde det var onsdag och att jag var försenad till skolan men sedan förstod jag att det var tisdag kväll bara. 
Så jag tog en dusch nyss och nu ligger jag i sängen och tittar på Desperate housewives.
Min älskling ringde mig precis så sitter och pratar med han. 
Skriver imorgon , puss
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0