Torsdag

Heej babes! 
Nu är jag hemma igen, var i stan en stund. Jag vet jag är alltid i stan, men hade en bra anledning till varför jag var i stan. 
Först tog jag tåget med Natta,Elin och Emilia mot stan. Sedan så stannade Emilia med mig och så satt vi och prata om allt möjligt. 

Emilia du är en sån fin människa, jag känner att jag verkligen kan prata med dig om allt. Du kan prata med mig om allt, jag älskar dig baby! 
Måste lägga upp en bild på henne så ni får se den söta människan <3

Sedan kom Alexandra och vi gick och hämtade ut våra biobiljetter till Twilight 2 som vi ska se imorron! 
Nu är jag hemma och måste måste plugga! 
Puss

Emilia, inse hur fin du är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0