25/4-10 Pojkvänhelg

Heej, nu är jag tillbaka.
Som sagt så har jag varit upptagen med min pojkvän hela helgen.
Vi hade en myskväll i fredags.
I Lördags så åkte vi in till stan för att min pojkvän skulle köpa lite nya kläder. Jag hittade ett par sjukt snygga jeans till han. Tur att han har en flickvän med sån bra klädsmak
Vi handlade också med oss mat så att vi kunde laga middag när vi kom hem.
Till efterrätt blev det vanlijglass och jordgubbar vilket var mums! 
Senare på kvällen somnade min älskling i soffan så jag väckte honom när jag var trött och ville gå och lägga mig. För ville inte att han skulle ligga och sova på soffan hela natten.

För att sammanfatta hela helgen så var den perfekt.

Nu sitter jag och tittar på Ballar av stål, tänkte snart duscha och göra i ordning mig för kvällen.

Världens finaste<3



Mums!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0