26/4-10 En heldag i solen

Heej, kom hem för ett tag sedan från söder.
Jag har varit i söder sedan halv 10 imorse. Vi gjorde Amazing race för idrottsklassen.
Våran klass var utplacerad i grupper över hela gröna linjen. Varje station handlade om natur & friluftsliv.
Det var en uppgift vi hade fått av våran idrottslärare att vi skulle göra.
Jag, Emma och Josefin var i en grupp. Våran station skulle man rena vatten så idrottsklassen fick springa runt i parken och hämta material till att rena vatten.

Det hände några knasiga grejer när vi satt i parken och vänta på att en grupp skulle komma.
Jag och Josefin sprang iväg till toaletten och då ser jag att Emma hade ringt hundra gånger.
Jag ringer henne och hon berättar : Emmy, det var en dude som har snott en påse med matrial i!!
Josefin och jag springer ut på medborgarplatsen för att leta reda på snubben. Samtidigt som Emma berättar hur han ser ut.
Vi hittar honom och Josefin skäller ut honom och då fick vi reda på att han hade kastat materialet i en soptunna. Så han följer med och tar upp det och ber om ursäkt.
Senare ligger vi tjejer och solar och då kommer den en kille fram och slår till Emma på rumpa och går därifrån.
Så random! Det händer mycket vid medborgarplatsen.

Men vi har suttit och solat hela dagen, så sjukt skönt väder!

Nu måste jag plugga...Snyft!

Emma <3

Jag i det härliga vädret


Vi <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0