4/4-10 Påskhelgen är redan förbi

Heej, inge bra uppdatering? Nej jag vet, men jag kände för att jag bara ville ha lite privatliv i helgen.
Men massa godisätande, många filmer, sena middagar och umgåtts med familjen/ släkten.
Så kan jag samanfatta min påsk. Men jag har inte ens öppnat mitt påskägg än för att man har ätit massa annat godis och fika.
Jag kommer inte ens behöva ta tåget till min kille imorgon, jag kan enkelt rulla dit känns det som.

Imorgon åker min mormor och morfar tillbaka till Sundsvall. Jag ville inte följa med dit den här gången.
För imorgon får jag träffa min älskling igen, saknar honom sjukt mycket! Så ska försöka hinna träffa honom mycket på det här lovet. Men även vännerna.

Just nu tittar jag på någon tråkig serie på tvn med pappi...
Men ska nog snart packa inför imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0