6/4-10 Heldag på stan

Heej!
Idag har jag varit i stan med Maria. Vi gick runt i minst hundra affärer, kände hur ont jag fick i fötterna.
Att gå med Maria i stan är verkligen PAIN. Hon ska gå i alla affärer som finns och prova allt. Men vad gör man inte för henne lixom. :)
Från stan fick jag med mig en skit snygg jeans jacka. Längtar tills jag kan börja använda den!
Det är fortfarande så konstigt väder. Ena dagen är det sol och 12+ och andra dagen är det sjukt kallt och det har till och med snöat.

Nu ska jag slita mig från tvn även fast det är desperate housewives. Jag tänkte vara lite duktig att tvätta kläder.
Det kan behövas.
Förresten! Imorgon ska jag på ansiktsbehandling på sveagatan. Det ska bli så skönt att bli ompysslad.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0