Misslyckad kväll...

Heej, nu kom jag nyss hem. Var jag på Cirkus möller ikväll? NEJ.
Varför var jag inte där? Jo,så här var det....
När jag satt på tåget mot stan så gungade tåget till helt plötsligt och tåget bromsa hastigt. Då var det en person som hade hoppat framför tåget. Det var riktigt obehagligt...
Vi satt fast på tåget i 1 timme och 40 minuter. Under den tiden fick jag se brandmän utanför fönstret som gick med sina ficklampor och leta efter kroppen. Ambulans,poliser,brandkåren och man såg rädslan i personalens ögon som jobba på tåget.
När tåget började rulla igen så hade Cirkus möller redan börjat i stan så då var det bara att vänta på en på i en halvtimme och sedan en till buss i en halvtimme.
Klockan 8 åkte jag hemifrån kom hem för 10 minuter sedan. Då kanske man förstår hur less jag är...
Kvällen blev helt förstörd..

Nu tänker jag sitta och titta på en film och sedan gå och lägga mig. Orkar inte med den här dagen.
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0