Time to go

Heej, nu orkar jag inte sitta vid datan längre. Jag är klar med mitt samhälle arbete. Jag kände tillslut att jag inte orka skriva mer. Det här får jag nöja mig med helt enkelt.
Imorgon ska jag upp klockan 6, vilket jag inte tror någon är sugen på att kliva upp så tidigt. Men jag måste väl.
Men det är jag får leva med att kliva upp så tidigt det är ju trots allt snart helg!

Efter skolan skolan ska jag kanske träffa en tjej som jag har känt sedan förskolan. Vi var bästavänner några år sedan hände det massa saker. Men vi har tagit upp kontakten igen nu efter några år.
Så imorgon så ska nog vi ses om inget kommer iväg och ta en fika.

Nu ska jag titta på tv och låta min hjärna koppla av en stund.


Crazy bild på mig och maria från i somras.
Vi kan inte hjälpa att vi är så smarta att vi har liiite större hjärnor än dom flesta.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0