15/8 Söndag, söndag, söndag

Ännu en söndag mot sitt slut.
Min baby åkte hem för ett tag sedan och det var jobbigt att säga hejdå som vanligt.
Men jag kan trösta mig med att han kommer hit på tisdag kväll.
Den här helgen har jag mest tagit det lugnt, man behöver inte alltid göra så mycket för att ha en bra helg.
Igår kom min pojkvän hit så klart, vi hade bara en mysig kväll för oss själva.
Det behöver man ibland. 

Imorgon ska jag åka och träffa Maria! 
Vi ska fira min födelsedag imorgon fast jag fyller år på onsdag.
Det ska bli riktigt trevligt, jag tar med min kameran men vet inte om det blir några bilder.

Nu ska jag se klart på filmen girl next door.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0