Hurra hurra hurra min lillebror blev 13 år idag!

Heej, idag har duktiga jag varit på gymmet och svettats som en gris!
Men träningen spelade ingen roll idag eller att äta nyttigt.
När det har blivit tårta och andra onyttiga saker idag.

När familjen kom hem och farmor blev det kina mat som pappa hade köpt med sig.
Efter det blev det presentöppning, som min bror hade väntat på hela dagen.
Han vann också på trisslotterna, han har alltid tur med sånt!
Han fick en kavaj och hatt också som han har velat ha så länge.
Sedan blev det tårta dags!
YES JAG KOMMER FÅ GIFTA MIG I FRAMTIDEN!
Sedan satt min bror och vänta med cykelhjälmen på medan pappa montera cykeln som han fick.
I väntan på att testa sin nya cykel!



Det här var hela dagen i bilder, nu tänkte jag titta en stund på tvn.
Imorgon är det en ny dag med nya upplevelser!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0