I need some light

Heej, just nu sitter jag framför tvn och segar.
Jag har största ångesten inför skolan, känns som att jag behöver min ledighet ett tag till.
Jag orkar inte sitta i skolan, det är ganska deprimerande att börja skolan.
Men det ska bli kul att träffa alla igen men inte att plugga.
För jag hur det känns att stressa sönder för att man har så mycket skolarbete...
Jag har lust att bara ligga i sängen hela dagen.

Men lite senare idag ska jag åka in till stan och möta upp min älskling.
Det behövs verkligen för jag behövs muntras upp lite.





Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Ooh låter nice det du:D vad för mobil ?:D

2010-08-23 @ 18:19:13
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0