Kan inte sova

Jag känner mig trött men kan inte sova. Tvn är på och datan i knät.
Jag kände att jag var tvungen att skriva något. Iallafall göra något...

När jag inte vet vad jag ska göra så tänker jag mycket.
Allt som har hänt under mitt liv, minnen, vänner, känslor. Ja, det är mycket som bubblar upp till ytan.
Just nu tänkte jag på hur mycket jag har förändrats genom åren.
Det är väldigt skönt att jag har förändrats, men ibland skulle jag vilja åka tillbaka till en tidpunkt i mitt liv som jag saknar eller  skulle vilja uppleva igen.
Sedan finns det saker som jag skulle vilja kunna radera från mitt minne.
Men jag är glad för den jag är idag. Jag är glad för dom vännerna jag har och allt jag har i mitt liv idag.
Nu låter det som att mitt liv är perfekt men det är de självklart inte.
Det finns alltid motgångar i livet, men det är inget jag inte kan klara av.
Det som inte dödar en blir man starkare av och det är så sant.


Det här var jag och Natta i vintras


För några dagar sedan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0