Ointressant, Ointressant!

Heej, oj nu ska vi se vad jag har gjort för spännande idag!
Jag har traskat runt på skansen hela dagen med alla barn. Det är så kul att se att barn blir verkligen glada för ingenting, när dom fick veta imorse att vi skulle och tåg OCH BUSS. Då höll dom på att dö av glädje!
Tänk om det skulle sitta i när man är äldre, tänk att bli glad för ingenting.

Imorgon är det sista dagen för mig på jobbet, det kommer kännas skönt med semester efter 4 veckor arbete.
Men samtidigt tråkigt för jag kommer sakna jobbet, barnen,min arbetsmiljö och dom jag har jobbat med.
Som sagt så är det fredag och just nu älskar jag fredagar för jag ser fram emot dom som jag gör när jag går i skolan.
Längtar efter ledighet, min kille ,slippa stress, kunna slappna av och ha kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0