This time I will stay

Heej, har inte skrivit på ett tag för det har varit en ganska jobbig period så jag har inte haft ork att skriva.
Det känns ju ganska onödigt att skriva om ingenting.
Men nu är jag tillbaka med nya krafter! 
På senaste tiden har jag jobbat, spenderat helgerna med pojkvännen och vännerna.

Idag blev jag skickad till en annan förskola som var stängd för att jag och Lukas ( den andra sommarjobbaren)
skulle städa och tvätta en hel matsal, vilket som tog en hel dag.
Jag var helt slut när jag kom hem och imorgon ska jag dit igen med Lukas och tvätta alla fönster där.
Det är minst hundra fönster på det huset...Det kommer ta sjukt lång tid.
Såklart man ger skit jobbet till sommarjobbarna.. Börjar få ont i kroppen av allt.
Men 3 jobbdagar kvar sedan har jag arbetat i 4 veckor. Snart semester igen! 

Nu ska jag ha myskväll, det kan behövas!

Längtar tills fredag älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0