Imorgon är det äntligen julafton

Just nu sitter jag och tittar på "nu är det jul igen" med min lillebror. Jag älskar att se julfilmer för att dom är så mysiga. När jag kom hem idag så hjälpte jag pappa med att göra hemmagjorda köttbullar tills imorgon.
Efter det blev det middag och sedan har jag pyntat julgranen. Den blev fin!
Jag blir som ett litet barn dagen innan julafton. När jag går och lägger mig i sängen så är jag så spänd och vill bara att det ska bli julafton så att jag inte kan sova. Därför somnar jag sent och vaknar tidigt på julafton. Så det är inte så konstigt att jag är trött då.
Men jag har verkligen julkänslan i år och det brukar jag nästan aldrig ha. Ikväll ska jag fortsätta att hjälpa pappa att göra julskinka, janssons frestelse och broccoligratängen. Sedan ska jag avsluta min kväll med ett bad i utomhus jacuzzin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0