Så många minnen utav dig

Det känns som att något har slitit oss ifrån varandra och sedan hittade vi aldrig tillbaka till varandra igen. Det känns som att vi gick vilse på vägen och vet inte hur vi ska ta oss fram.
Så många minnen jag har med dig, det har jag inte med någon annan. Frågan är om jag kommer kunna få samma band som jag har till dig med någon annan. Vi har skrattat tillsammans, vi har gråtit tillsammans och vi har stått vid varandras sida och stöttat varandra genom allt. Du och jag vet allt om varandra. Vi har känt varandra i snart 5 år. Jag vet inte vem jag skulle vara idag om du inte hade varit vid min sida. Jag har aldrig träffat någon som dig. En person som är som min andra halva. Jag älskar dig och har alltid gjort.
Det svider i mig att min bästavän inte är här, att hon inte träffar mig, att hon ringer mig. Jag vill inte glömma dig, men är det här slutet mellan oss? Är det dags att gå vidare med sitt liv och glömma?
Jag är inte redo att glömma, jag vill ha dig tillbaka. Tillbaka som det var förut... Vi båda har förändrats, men vem har inte gjort det på 5 år? Vi sa föralltid. Jag ska stå vid din sida på ditt bröllop. Jag är inte redo att släppa taget, är du?
Om jag ska börja ett nytt kapitel i mitt liv så vill jag göra det med dig. Jag förstår inte hur det kan bli så här mellan två personer som gör allt för varandra..

Minns du? För jag minns varenda sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0