10/2-10 Läkarbesöket

Heej, idag har jag sovit mest och så åkte jag till läkarn för jag ville veta vad det var för fel på mig eftersom jag har mått så dåligt. Lixsom att klä på sig eller gå utanför dörren för mig har varit extremt jobbigt.
Men såklart så har läkaren knappt tid med mig fast jag hade beställt tid.
Läkarn skickade mig på massa tester och säger: Hem och vila med dig.
Liksom ge mig medicin och låt mig bli frisk! nej... men istället så skiter läkarn i mig och tar in nästa patient..
Bara för att jag kom dit själv så har läkaren inte respekt för mig?
Därför brukar jag alltid ha med mig pappa när jag ska till läkarn för han ger sig inte förrän dom hjälper mig och kollar upp vad det är för något.
Jag är 16 år och jag tycker att man ska respektera mig fast jag inte är vuxen.

Usch till respektlösa läkare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0