11/2-10 Plugga?

Hej!

Godmorgon på er, eller det kanske inte är godmorgon nu men jag säger det endå.
Jag vaknade upp med ingen röst imorse. Vilket gjorde att jag fick panik för jag älskar att prata!
Det vet dom som känner mig, jag babblar jämt. Men nu börjar min röst komma tillbaka men jag är väldigt hes.

Jag tänkte äta frukost nu. Men för dom flesta så äter dom lunch nu eftersom klockan är runt 12 nu.
Efter det måste jag plugga, ligger efter i skolan men det är inte så konstigt eftersom jag har varit hemma i en vecka nu.
Det är så tråkigt att plugga och till slut blir jag ofokuserad och då slutar jag plugga. Men idag måste jag ta tag i mig själv och plugga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0