1/2-10 Den här dagen kunde inte varit tråkigare

Heej, oj nu har jag mycket spännande att berätta! Eller...nej det har jag inte. För inget speciellt har hänt idag.
Har gått i skolan, inte speciellt kul. Har ingen motivation att gå till skolan. Känns lite hopplöst men jag gör det endå.
Idag hade vi en föreläsning i Aulan, det var en kille som jobbade i Dubai på en väldigt bra skola. Han berätta om hur det är att studera utomlands. Folk kommer världen runt för att studera där.
Vilket jag tyckte verkade skit kul, tänk att bara lämna allt och studera i Dubai på värsta lyxskolan och få en bra utbildning och genom det skaffa mycket kontakter och kanske får chansen att jobba med sitt drömjobb.
Men det är ganska höga krav för att kunna studera där, frågan är om jag skulle klara pressen.

Iallafall så har det inte hänt mycket efter skolan. Jag har inget skolarbete att göra, så försöker ta det lugnt.
För om jag stressar för mycket blir jag sjuk och får magkatarr och måste äta medicin i ungefär 2 veckor för att det ska gå över. Så stressa vill jag inte.

Tänkte se dokumentären på outsiders om folk som är rädda för fett, låter knas så måste nästan kolla.
Efter det blir det PH! Ska bli kul och se vad som händer där.
Ska dra nu, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0