22/2-10 25 minusgrader

Hej!
Gud vad tiden går fort när man har kul...pluggar.

Imorse när jag klev upp såg jag att det var -25 då var det väldigt nära på att jag gick och la mig under de varma täcket igen.
Det var tur att jag körde lager på lager för annars hade jag frusit ihjäl.
Skoldagen i övrigt gick väldigt snabbt. Hade spanska redovisning som gick bra. HÄRLIGT!
Idrotts 3:an hade idrottslektion med oss idag och körde slut på oss.
När jag kom hem blev det plugg plugg för har spanska prov imorgon och jag skrev klart min svenska novell.
Nu kan jag pusta ut att det är klart.

Jag har inte bloggat på hela helgen. Så jag slänger in ett inlägg om min helg sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0