3 månader med min älskling

Idag är det faktiskt 3 månader med min pojkvän.
Jag vet att alla trodde att jag skulle spendera den här dagen med honom men nu är det så att vi kan inte ses på vardagarna. Särskilt inte på tisdagar, för då har han tidig träning.
Men jag börjar vänja mig med att vi inte kan ses på vardagarna. Förut kunde vi träffas mitt i veckan med sedan fick vi andra scheman och han slutade väldigt sent och så har han sina träningar.

Det jag ville skriva var att jag älskar honom med hela mitt hjärta. Han är verkligen mitt allt.
Han gör verkligen allt för mig, bättre kille kan man inte hitta.
Jag saknar honom varje dag och helgerna är höjdpunkten för då jag träffar honom.
Ingen gör mig så lycklig som han gör mig.


Kommentarer
Postat av: Maria

Är glad för din skull att du äntligen hittat en bra kille. Grattis på er :)<3

2010-02-23 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0