7/2-10 Sjukling

Heej, har varit sjuk hela fredagen och lördagen... Det var inte så jag hade tänkt att spendera min helg...
Men jag kan ju inte göra så mycket förutom att försöka bli frisk.
I Fredags somnade jag tidigt för jag hade feber, ont i kroppen och skit ont i halsen.
I idag eller ska jag säga igår eftersom klockan är över 12? Iallafall allt gick det upp och ner.
Ena sekunden kände jag mig inte all sjuk och i den andra sekunden mådde jag piss :(
Jag var hemma hela dagen och städade mitt rum. På kvällen tittade jag på melodifestivalen med familjen.
Jag vet inte om det var rätt bidrag som gick vidare. Men svenska folket verkar iallafall tycka det eftersom det är dom som röstar fram dom.

Jag kan verkligen inte sova... Jag är jättetrött men det går inte att sova. Det är galet jobbigt!
Näe nu ska jag verkligen tvinga mig att sova...
Puss på er

Jag vill vara frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0