9/2-10 Dålig uppdatering

Heej, jag slutade skriva i söndags och nu är det...tisdag?
I Söndags kom min pojkvän hem till mig och tog hand om mig eftersom jag är sjuk.
Han var skit gullig som var med mig några timmar och struntade om han också blev sjuk.

Jag har varit sjuk sedan fredag och jag har haft feber,ont i halsen, huvudvärk, ont i kroppen och när jag pratar så låter det som att det har fastnat något i halsen.
Men känns som att jag bara bloggar om att jag är sjuk just nu. Det kan ju inte vara speciellt kul att läsa om.

Så vad har jag gjort idag...? Joo min farmor kom hem till mig imorse och städade hela huset och väckte mig ett antal gånger när jag försökte sova. Det var INTE kul.
Sedan har jag ätit frukost och proppat i mig halstabletter och tittat på film.
Jag blir verkligen film beroende när jag är sjuk, fast jag orkar inte göra så mycket annat.
Jag tittade nyss klart på "Just friends". Vilket är en jättegullig film.





Kommentarer
Postat av: Madde

Åhåhå kommer ihåg den :D



Hoppas du blir bättre snart :/ <3

2010-02-10 @ 17:39:37
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0