Äntligen

Hej!
Nu är jag äntligen klart med mitt pluggande, vilket är en lättnad!
Jag hoppas bara att min redovisning går bra imorgon... Jag har verkligen slitit med arbetet och det känns ändå inte som att det duger.

Nu tänker jag verkligen unna mig att bara ta det lugnt och inget plugg i helgen!
Snart ska jag gå och tvätta mina kläder, sedan ska jag fixa mina naglar.
Jag behöver ta hand om mig själv ibland också, jag blir glad av det.
Nu ska jag leta fram alla kläder som ska tvättas,
Puss


Dagens look, det blev lite lockar i håret faktiskt, INGEN BRA BILD


Kommentarer
Postat av: Anonym

du var skitsnygg i håret idag! tänkte säga det men glömde :) <3

2010-02-18 @ 20:22:40
URL: http://louisejoh.blogg.se/
Postat av: Emmy

Tack sötnos :) du är alltid fin<3

2010-02-18 @ 23:18:48
Postat av: Anonym

ddduuuuuuu äärr ffiiiin <3

2010-02-19 @ 09:33:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0