Klockan är inte ens mycket?

Jag är så himla trött, jag trodde klockan var typ 12.
Men nej klockan är bara 10. Jag har hoppats i en timme nu att tiden ska gå snabbare.
Men mitt tidsfördriv har varit OS. Joo jag har tittat på OS vilket är helt otroligt för att vara mig.
Jag tycker inte om att titta på sport, men OS har funkat att titta på.
Synd bara att Anja P ramlade i backen för hon kunde vunnit ett OS silver. Men det var bra att hon inte dog eller skadade sig för mycket..

Men nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig. Kalla mig tråkig men det struntar jag i.
Sömn i viktigt så man ska passa på när man är trött. Så jag tar chansen!
Godnatt, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0