Tiden går så snabbt

Jag och min närmaste vän Maria satt och pratade igår hur snabbt tiden går.
Vi hittade bilder från i somras och vi förstod att alla vi umgås med har vi inte träffat på ett halvår ungefär.
Hon och jag har alltid haft mycket killkompisar som vi har haft sjukt kul med. Men varken hon och jag har haft tid att träffa alla.
Så nu på sportlovet ska ta tag i problemet och träffa dom flesta.
Alla har förändrats men när vi ses har vi lika  kul.


Maria och jag <3


Maria, Laine och Andreas. En härlig sommarkväll hos mig


En härlig bild på oss på Grönan


Vi var bara tvungna att åka något gulligt på grönan. Haha det var bara småbarn som åkte den på Grönan så vi skämde ut oss lite. Men det bjöd vi på!


En sommarkväll

Jag och Maria blev förvånade över hur lite bilder vi tog i somras. Vi tog mest bilder på slutet av sommaren och då umgicks vi mycket med Laine och Andreas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0