Tvättstugan

Heej, jag gick till min farmor och tvättade mina kläder hos henne i tvättstugan. Ville använda vissa kläder i helgen och då var det skönt att det blev tvättat.
Medan alla kläder var inne i det stora torkskåpet så gick jag och min farmor hem till henne och drack te och pratade.
Det var väldigt trevligt!
Efter det gick vi tillbaka och hämtade mina kläder. När jag gick hem så halka jag hela tiden, för det var nedförsbacke och hade mina uggs som är väldigt hala. Jag ramlade på rumpan 2 gånger och det är typiskt mig!
Jag är väldigt klantig och det vet dom som känner mig (a)

Jag är iallafall hemma just nu, ligger i sängen och tittar på kniven mot strupen. Jag tycker det är små roligt faktiskt.
Hoppas det är något bra på tvn efter det här programmet.
Tror att det inte blir något mer inlägg för ikväll.
Godnatt på er!
Puss


Dom gröna fula tvättmaskinerna i tvättstugan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0