12/1-10 Tisdag

Heej, min dag började med att ha natur och friluftsliv lektion i 2 timmar.
Vi är indelad i grupper på 3 personer och vi ska göra som tv-programmet amazing race.
Alla grupper ska en station var och det ska handla om natur och friluftsliv. Min grupp tog kategorin överlevnad.
Allt kommer inte ske förrän april men det kommer ta lång tid att planera allt. Men det kommer nog gå bra.

Efter lektion gick jag och söta Sara upp till centrum för jag skulle köpa 2 kjolar och ett läppglans.
Sedan åt vi på donken och efter det gick vi till skolan.
Har rast i 2 timmar så det är galet skönt, det behövs.
Om en halvtimme är det spanskalektion, en stor suck på det.. Men jag får väl överleva lektionen.
Skriver senare, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0