2010

Heej, Gott nytt på er!
Jag vet att det är lite sent att säga det nu men gör det ändå. Har ni haft ett bra nyår?
Jag hade ett sånt himla bra nyår! kan lägga upp lite bilder sedan,
Mitt nyår spenderade jag med min pojkvän, sååå mysigt.
Min älskling kom hem till mig runt halv 4 så fixade vi i ordning oss och dunkade musik.
Klockan 6 åkte jag, Adam och min familj in till stan och vi hade bokat bord på en grekisk restaurang på söder. Det är galet god mat där. Vi var där till kl 10, då var vi så mätta att vi höll på att spricka.
Vi åkte så att vi var hemma hos mig vid halv 12. Då var det bara att fixa fram skumpan, glas och raketerna.
Jag och min älskling hade smällare också som vi smällde, jag kände mig som ett litet barn igen.
Halv 1 gick vi in igen och då spelade vi wii spel och sedan gick vi ut och bada i jacuzzin och så kastade vi ut oss i snön, jag höll på att dö så kallt var det!

Adam har varit hos mig i några dagar nu. Men idag åkte han hem.. Då blev jag lite ledsen i ögat.. för jag vill såklart att han inte ska åka men vi ses om några dagar igen.
Igår sov vi till 1 tiden ungefär, vi hade varit uppe till kl 5 på morgonen eftersom det var nyår. Så igår tog vi bara det lugnt, vi tittade på film, myste och åt godis. Efter vi hade ätit middag somnade min älskling, vi tittade på film och helt plötsligt hör jag snarkningar, då hade han somnat. Efter 2 timmar väckte jag honom och tyckte inte att han fick sova mer men han är så himla svår väckt att det är sjukt!
På natten runt 12 gick vi ut och bada i jacuzzin, super mysigt.
Sedan var vi nog uppe till 4 och titta på tv och sedan låg vi bara och prata tills vi somna.

Nu ska jag titta på en film och bara ta det lugnt, är galet trött!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0