I Fredags

I Fredags började jag tidigt så jag var uppe med tuppen. Hade en svenska lektion och efter det hade jag redovisning i Turism. Man skulle berätta om sitt drömresemål och försöka få dom andra att bli intresserad av den resan.
Jag var den första som redovisa och det var så klart att jag var nervös.
Men vi var i grupper och redovisa så det var inte så farligt och min lärare hade tagit med läsk och kakor.
Så fick vi såna här paraplyn och så hade vi paraply drinkar fast med läsk då. Så det var jätte mysigt.
Redovisningen gick bra... Gissa vad jag fick för betyg på min redovisning? MVG! Blev skit glad!

Efter det åkte jag hem och städa och fixa lite. Efter det blev klockan så mycket att jag fick skynda mig till bussen för jag skulle träffa Maria. Jag och Maria tog en fika och pratade med varandra om massa.
Timmarna flög bara förbi sedan åkte jag hem för skulle äta mysig fredagsmiddag med min familj.
Runt 9 tiden kom Adam hem till mig och sov hos mig.
Så det var en bra fredag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0