I Lördags

I Lördags bestämde jag och Adam oss för att gå på bio. Vi ville helst se Snabba Cash men då måste man typ boka en vecka innan för att få biljetter.
Så vi bestämde för att se instängd 2. Jag har instängd 1 hemma och Adam hade inte sett den så vi tittade på den på dagen så att han skulle fatta 2an.
Vi ville hitta på något för att det var längesen vi var på stan eller gjorde något i hela huvudtaget och så skulle vi fira våran 2 månadersdag.

Vi gick och åt middag innan filmen började. Filmen var sjukt läskig säger jag bara.
Men jag är ganska lättskrämd (a)
Men jag tycker den var läskig och jag hoppade till ett antal ggr under filmen.
Så Lördagkvällen blev också lyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0