I Torsdags

Heej, har inte skrivit på väldigt länge så jag får väl skriva där jag slutade.
I Torsdags var sista dagen jag skrev.
Jag, Linda, Linus och Josefin från min klass var med på öppet hus på mitt gymnasium.
Vi försökte locka så mycket folk som möjligt till min linje. Jag går Sam-Turism linjen. Den är väldigt ny och finns inte på många gymnasium men det är en sjukt kul linje.
Om någon är intresserad så kan jag berätta mer sedan.
Öppet hus var mellan 16.00 till 19.00. Jag fick några intresserade av linjen och gjorde några rundturer.
Men det är mest tjejer som vill gå linjen.
Men jag kom hem runt halv 8 och var galet trött eftersom jag hade varit i skolan hela dagen.
Jag slockna nästan direkt när jag kom hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0